Pokazil sa Vám kávovar doma, v kancelárii či v kaviarni?

Náš skúsený servisný tím Vám rád pomôže.

Ako funguje servis na kávovary u nás?

1

Prineste kávovar k nám

Prineste kávovar k nám, priamo na prevádzku ESPRESSO SK, Mýtna 15 v Bratislave, kde Vám kávovar prijmeme.
2

Ak nemáte možnosť priniesť kávovar

Zašlite ho na našu adresu kuriérom, alebo poštou. Poprípade máme pre Vás možnosť objednať si u nás vyzdvihnutie kávovaru priamo od Vás. Treba len vyplniť krátky formulár pre objednávku zvozu – vyzdvihnutia kávovaru (jedná sa o kávovary plnoautomatické či pákové do 25 kg).
3

Po prijatí kávovaru

Po prijatí kávovaru do servisu naši technici identifikujú poruchu a vyčíslia predbežnú sumu opravy. Po jej odsúhlasení Vám kávovar opravia. V prípade nesúhlasu Vám bude účtovaný identifikačný poplatok (10-26,40 eur s DPH – záleží od náročnosti identifikácie závady) plus náklady spojené s prepravou ak nám vznikli. Uskladnenie kávovaru je bezplatné do 30 kalendárnych dní. Každý ďalší začatý deň sa účtuje poplatok 1,00 eur s DPH skladné.

V prípade ak máte kávovar, ktorý nieje možné riešiť prepravnou službou, vyzdvihnutím priamo u Vás, takéto opravy riešime individuálne.

Číslo pre nahlasovanie poruchy kávovaru

02/526 320 14
Pondelok až piatok 9.00 do 17.00

Formulár pre vyzdvihnutie kávovaru

Tento formulár je chránený službou reCAPTCHA, pre ktorú platia Zásady ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky spoločnosti Google.

Spolupracujeme s: